همیشه از تو نوشتم …
همیشه از تو نوشتم …
از تو گفتم …
از تو و احساست
این اولین بار هم که میخواهم از خودم بنویسم
از خودم و احساسم حرف بزنم
فقط میتوانم بگویم
“بی تو بی نفسم”

+ نوشته شده در شنبه دهم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 17:57 توسط ناشناس
|