چقدر کم توقع شده ام
چقدر کم توقع شده ام
نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را...
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست
...
مرا به آرامش می رساند….
نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را...
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست
...
مرا به آرامش می رساند….
حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم آذر ۱۳۹۲ ساعت 18:7 توسط ناشناس
|